Pregatiri si emotii..

Inca o saptama si plec…

In 11 august plec din Budapesta spre Mineralnye Vody si va fi startul celui mai mare proiect pe care l-am avut pana acum. Anul trecut cel mai mare proiect personal a fost traversarea Muntiilor Fagaras impreuna cu un grup de turisti straini. Anul acesta este sa traversez cel mai inalt varf din Europa solitar, fiind o premiera romaneasca. Pana acum suna bine, dar deja am intampinat o gramada de probleme de logistica. Se pare ca agentia ruseasca cu care lucrez nu prea le mai place sa comunice cu mine. Ei trebuie sa imi asigure transferul catre tabara de baza de pe fata nordica si de aproape 5 zile nu mai imi raspund la nici un email. Cand o sa ajung in Kislovodsk, acolo am sa stau 2 zile in care sa imi pregatesc ultimele cumparaturi si sa ma relaxez inaintea plecarii spre tabara de baza. La cum ma gandesc eu, nu cred ca va fi foarte greu sa gasesc un localnic dornic sa castige niste bani in plus si sa ma duca 100km pana in tabara de baza, oare ma insel? Mai sunt ceva probleme si cu banii, dar poate pana in 11 august ploua cu niste bani, bine ar fii..

In plus pe langa aceste probleme cu expeditia, corpul meu isi face de cap. Nervul sciatic ma supara de aproape 1 saptamana si incerc sa imi revin pana sambata ca sa pot participa la Vertical Race Busteni powered by North Face. Atat de mult am asteptat concursul asta si nu prea vreau sa il ratez,chiar daca nu o sa fiu la capacitate maxima.

Cam atat pana acum, poate urmatoarea postare va fi chiar din Kislovodsk sau cel tarziu cand ma intorc in 28 august. Pe aceasta cale multumesc familiei si persoanelor apropiate, sponsorilor si partenerilor media care ma sustin si cred in mine (cand zic asta mi se face pielea de gaina). Tineti-mi pumnii si sa ne vedem cu bine 🙂

 

Elbrus_fataN                                            Ruta pe fata nordica a Elbrusului

 

One thought on “Pregatiri si emotii..

Leave a Reply

