Călătorului îi șade bine cu….

                                                   „Aici trebuia să fie un citat..încă îl caut”                                                                                                                                        Eu                                   

  Nu am mai scris de foarte mult timp, nu îmi cer scuze, am avut alte priorități. Poate nu era momentul să scriu atunci, poate nici acesta nu este momentul în care să încep să îmi împărtășesc gândurile aici, dar o să vedem.

   Plec undeva unde încerc să regăsesc ceva din mine. Ce caut? nu știu nici eu dar dacă sunt norocos poate găsesc, dacă nu, nu-i bai, continui să caut.

  Unde plec? Am ceva destinații în cap dar mă las în „bătaia vântului”. Nu îmi fac planuri, rezervări la hosteluri, bilete de tren sau autobuz. Nu verific orare în autogări sau gări, nu îmi pasă, merg unde mă simt atras sau îmi place cum sună destinația. Am cortul la mine, harta am lăsat-o acasă, gândurile sunt în buzunar si am si papucii de alergat..nu îmi trebuie mai mult. Direcția e spre sud, poate vor fi locuri pe care le-am mai vizitat dar acum sper să le văd cu alți ochi în caz că voi trece pe acolo.       Probabil când vei citii acest colț de articol voi fi într-un tren prăfuit sau la un colț de stradă întrebăndu-mă în ce direcție să o iau. Deci, stânga sau dreapta?

                  P.S Cică călătorului îi șade bine cu … drumul. O să vedem asta.

Drumuri cu soare!

cover1

Leave a Reply

